zondag 20 april 2014

Good Luck sleutelhanger!

Allerliefste bloglezers,
 
 
Dit blogje is leuk en ook minder leuk. Leuk omdat ik weer een nieuw haakwerkje wil showen...maar minder leuk omdat het niet zo'n leuke aanleiding was. Laat het me uitleggen.
 
 
Op de basisschool had ik een lerares. We hebben nog steeds contact met mijn basisschool en ook met die lerares want haar man collecteert voor de Hartstichting (mijn moeder is een soort wijkhoofd). Nu bleek dus dit jaar dat bij die lerares borstkanker vastgesteld is. Dit was echt super shocking. Ze was altijd heel sportief met de fiets en druk met hardlopen. Maar goed, nu mijn haakwerk. Ik haakte voor haar een hele leuke Good Luck sleutelhanger: een klavertje 4 met een lieveheersbeestje.
 
Lief hè!
 
 
Ik maakte er met een labelmaker een lief labeltje aan!
 
 
 
 
Ik hoop echt dat hij haar een beetje geluk zal gaan brengen. Ze ondergaat nu zware chemo en daarna krijgt ze nog een operatie. Echt super erg, maar wilde dit toch even met jullie delen.
 
Reacties zijn lief <3
 
Tot Blogs!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten