donderdag 22 mei 2014

Deken update!!!

Hey Lieve bloglezertjes,
 
Ik zit nu op school te wachten tot de les eindelijk gaat beginnen en ik dacht, laat ik maar even mijn blog weer updaten. Een deken update ^.^ Zoals jullie misschien wel hebben gelezen heb ik van mijn ouders wol gekregen voor mijn eerste gehaakte deken. Het patroon komt uit het boek Haken en kleur.
 Het wordt onderhand al wel een hele lap.
 

Even een leuke foto van mijn kat Floortje. Mijn moeder had op de markt nieuwe lapjes stof gekocht en wat doet Floortje zodra mijn moeder de stof op de bank hangt om te laten zien? Plof. helemaal ertegenaan liggen. Hahaha. gekke kat!

de kleuren vind ik zo mooi.

Ik ben al wel weer wat verder met maar daar heb ik nog geen foto's van!

Hier wilde mijn moeder een patroon tekenen. Floortje dacht: Echt niet, lekker om hier mijn pootjes te gaan likken!

Afgelopen zondag was er allerlei muziek en theater in Hengelo en mijn broer moest ook optreden. Met de Oberkreinerherz (hopelijk heb ik het goed gespeld). Wat was dat mooi zeg. Zeker met dit weer erbij!

De tweede van links is mijn broer. Die met de klarinet!!
 
 
Nou, weer een blogpost af. haha :-). Ik denk dat de les nu bijna gaat beginnen, hahaha. Een fijne woensdag gewenst!! Reacties zouden 
 
Tot blogs!!! <3
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten