dinsdag 10 juni 2014

Mijn haakweek - My crochet week

Hey lieve bloglezers,
 
Een lekker lang weekend achter de rug en dan nog een extra dinsdag vrij. Heerlijk. Natuurlijk was het met het mooie weer van de afgelopen dagen geweldig, hoewel het misschien wel te warm is/was. Wel heb ik er van genoten en heb ik veel gedaan deze week.
 
Dear blogreaders,
 
A nice long weekend behind and then an extra free Tuesday too. Lovely. Of course the weather was great the last couple of days, however it was maybe a little bit too hot. But I enjoyed it and did a lot this week!
 
Woensdag!
Wednesday!
Nee, deze maakte ik niet zelf. Maar won ik bij de give-away van Marie van  De Gelukkige Naaister Echt super bedankt. Hij staat zo mooi op tafel!
 
No, I didn't make this one myself. But I won it at Marie's give-away. Thank you so much Marie. It looks lovely on the table!
 
Pioenrozen uit de tuin. Mooi hè :-)
 
peonies from the garden. Beautiful :-)
 
Donderdag! 
Thursday!
 Donderdag kwamen mijn broer en zijn vriendin langs. Ik besloot om maar even lekkere chocolade koekjes te bakken!
 
Thursday my brother and his girlfriend came to visit us. So I decided to bake some chocolate cookies!
 
Staat gezellig zo op tafel. Aan het eind van de avond waren er nog 9 over ofzo.
 
At the end of the evening there were only 9 left or something.
 
NomNomNom!
 
NomNomNom!
 
Close-up foto. Je kunt de chocolade stukjes goed zien zitten.
 
Close-up picture. You can see the chocolate pieces.
 
Vrijdag! 
Friday!
Ik had natuurlijk weer een nieuwe voorraad met bolletjes katoen nodig en aangezien het koopavond was in Oldenzaal, zijn we daar naar de hobbywinkel Lohuis-tijhuis geweest.
 
I desperately needed some new coton so we went to the hobby shop in Oldenzaal.
 
Zaterdag moest ik de hele dag werken bij de Hema, en wat was het druk. Het was korendag in de stad en iedereen wilde natuurlijk een lekker softijsje van 50 cent haha.
 
Saterday I had to work all day at the Hema, and it was so busy. Everyone wanted a ice-cream for 50 cents ofcourse haha.
 
 
Zondag!
Sunday!
 
Lekker gewandeld bij de watermolen Singraven in Denekamp!
 
We (my mother, father and I) went for a walk at the water mill in Denekamp!
 
Schitterend niet?
 
Gorgeous isn't it?
 
 
 
Landgoed Singraven!
 
Estate Singraven!
 
Maandag! 
Monday!
Maandag was het molendag in Duitsland. Vroeger gingen we ook altijd molens kijken maar we waren al jaren niet geweest. Toch maar weer eens een keer kijken.
 
On Monday it was mill-day in Germay. We used to go to these mills every year but we have been there for years. It was time to take a look again!
 
 
 
Mooie oude tractor!
 
Nice old tractor!
 
Het erf van de molen (of hoe je het moet noemen).
 
In dat huisje werd ouderwets brood gebakken. Helaas was het nog niet afgekoeld en konden we het nog niet kopen.
 
Mijn haakwerk zal ik in mijn volgende post laten zien, heb nog geen tijd gehad om er foto's van te maken.
 
Een fijne creatieve week gewenst en Tot Blogs.
 
groetjes Emily!
 
I will show my crochetwork from the last couple of days in my next post, I haven't had time to take pictures of it.
 
Have a nice creative week and see you soon.
 
Bye,
Emily!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten