maandag 2 maart 2015

My weekend!

Hey lieve bloglezers,
 
Iedereen genoten van de vakantie?? En/of weekend??? Het weekend was echt heerlijk. Mooi weer, afgezien van een paar buien hier en daar. Vandaag was er Stoffenbeurs op het Spuiplein in Den Haag. Tevens was er een mineralenbeurs dus was dat mooi te combineren. Mijn moeder en ik gingen lekker Stoffen kijken. Heel veel stof. Maar we hebben ons ingehouden. 12 lapjes stof en 6 tijdschriften.
 
My dear blogreaders,
 
Everyone enjoyed their vacation?? And/or Weekend??? My weekend was lovely. Beautiful weather, except for some rain. Today there was a fabric market on the Spuiplein in Den Haag. We restrained us, my mom and I, We only bought 12 pieces of fabric and 6 magazine.
 


 Deze gobelin stof vind ik het mooiste. Die met de vlinders is voor mij, die met de bloemen voor mijn moeder. Voor een tas.
I really like this gobelin fabric. With the butterflies is for me, with the flowers for my mom
 
Na de stoffenbeurs gingen we eerst vis eten en zijn we daarna nog even naar het strand geweest. Heerlijk. Zon en met de wind in de rug!
After the market we first ate fish and after we went to the beach. Lovely!
 
Even een paar foto's!
Just a few pictures!
 




 
Hopelijk hebben jullie ook genoten. Heb gelukkig vandaag en morgen nog vrij. Fijne maandag.
Hopefully you enjoyed your weekend too. I'm still free from school today and tomorrow. Happy Monday.
 
 
Lieve groetjes,
Emily
 
Sweet greetings,
Emily
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten