zondag 11 oktober 2015

Mag ik me even voorstellen....

Hallo. Mag ik mij even voorstellen. Mijn naam is Klaartje....Klaartje de koe. Eergisteren ben ik ''geboren''. Vorig jaar was er ineens een (niet zo kleine) jongen die mij zag staan in het haakboekje van Christel Krukkert. En die jongen keek Emily lief aan en die moest eraan geloven...Ik moest gehaakt worden.

Hello. May I introduce myself. My name is Klaartje...Klaartje the cow. I was ''born'' last Friday. Last year there was (not quite a little) boy who saw me in a little crochet book by Christel Krukkert. And that little boy looked at Emily with his puppy eyes and she had to face the reality....I had to be crocheted.




Zo gezegd...zo gedaan zou je zeggen. Nou dat viel nog best tegen. Al het werk aan mijn lijfje, pootjes...het duurde en het duurde bij Emily en ik werd geregeld weer terug op de plank gelegd. Eerst zou ik afgemaakt worden voor kerst 2014, dat lukte niet. Daarna werd het verjaardag 2015. Nou, dat lukte precies bijna niet. Maar oké, druk doorgewerkt om mijn kleine lichaampje aan elkaar te zetten en voilà. Hier ben ik dan.

Easy enough would you say. But then you are wrong. All the work that had to be done to my body, legs...it took a lot of time for Emily and I was regularly put on the shelf again. At first I had to be finished before Christmas 2014, but that didn't work out. After it became birthday 2015. And that was Friday. So Hurray!!




Gisteren was ik pas laat af, dus kon ik niet meer naar buiten want ja...het was al donker. Brrr. Mij niet gezien. Nee,vandaag scheen de zon en jeeej. Ik mocht eindelijk naar buiten. Lekker gras eten en genieten van de zon.  
 
Emily finished me quite late, so I couldn't go outside....it was already dark. Brrr. Nothing for me. But....today the sun was shining so yeahhhh. I finally got outside. Eating grass and enjoying the sun.
 
 
Ik mocht in de grote hangstoel zitten. Lekker schommelen.
 
 
 

En nu ga ik zeggen...geniet van deze zondag. Hier schijnt de zon. Doeiiiiiiiiiii
And now I'll say....Enjoy your Sunday. Here the sun is shining. Byeeeeeeeeeee.
 
 
En natuurlijk lieve groetjes van mij,
Emily
 
And of course sweet greetings from me,
Emily

3 opmerkingen:

  1. Hahaha, grappig! Wat zal die jongen blij zijn met Klaartje de Koe! Ik vind ze heel tof gemaakt ( ik ben trouwens dol op zwart-wit gevlekte koeien! ).
    Fijne zondag nog! Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een dotje en zo leuk die uiers aan z'n lijfje, hahaha echt leuk.. En mag hij nu naar z'n nieuwe baasje?

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen