zondag 15 november 2015

Een nieuwe CAL / A new CAL

Hallo. Vandaag....wil ik graag een leuke nieuwe CAL met jullie delen, die ik tegenkwam op internet. Misschien hebben jullie er al van gehoord, namelijk: de Fal Poncho Crochet Along van Britanny van het blog Bhookedcrochet .

Hello. Today....I would like to share a new CAL with you, one I found on the internet. Maybe you've heard. Britanny from the blog BHookedcrochet is hosting the Fal Poncho Crochet Along.

Poncho CAL Featured Image
Deze foto is niet van mij, maar van BHookedcrochet.
This picture is not mine, but from BHookedcrochet.
 
 
Met deze CAL ga je in 1 maand, 1 van deze poncho's haken. Ik was meteen verkocht bij het zien van de linker poncho. Met lichtblauw, paars, mosterd geel, grijs en donker rood/roze. Zoals je kunt zien, wordt deze CAL gesponsord door Scheepjes. Als je op het blog van Bhookedcrochet kijkt, zie je dat ze voor deze CAL scheepjes Stone Washed XL gebruikt. Ik heb gekozen om dat niet te doen....
 
With this CAL you will make a poncho in 1 month. I fell in love with the left poncho. With light blue, purple, mustard yellow, grey and dark red/pink. This CAL is sponsored by Scheepjes. For the CAL Brittany used Stone Washed XL. But I choose not to do that....
 

 
 
Ik heb ervoor gekozen om  Drops Alaska te gebruiken in de kleuren: lichtgrijs (3), paars (54), mosterd (58), donkerroze (53), petroleum (52).
Ik even googlen, waar ik het garen het snelste en het goedkoopste kon krijgen. Ik kwam uiteindelijk uit in Rijssen bij Het wolhuis . We hadden er eigenlijk nog nooit van gehoord en dus nooit geweest. Wij in de auto naar Rijssen, wat ongeveer een half uurtje rijden is. Wat een belevenis is die winkel zeg. Wat ontzettend veel garen. Geweldig. Nou, mijn garen had ik zo gevonden, en ik daar heb ik het ook bij gehouden haha. Sterk huh.
 
I choose to use Drops Alaska in the colours: light grey (3), purple (54), Mustard (58), dark pink (53), petroleum (52).
 
 
 
Maar goed. Morgen begint de CAL en ik heb eerst een dagdienst op stage. jeej. Dus misschien kan ik s' middags beginnen. Nu eerst lekker verder met andere projecten. Ik heb weer wat afgerond, als je mij op instagram volgt, weet je dat ik bezig ben geweest met het maken van fransjes. Die zitten er nu aan en ik zal het eindresultaat later deze week laten zien. :-).
 
Tomorrow the CAL will start and I have a shift from 7-15 at my internship. yeey. So maybe I can start in the afternoon. Now I'll go work on some other projects. I finished something already, and if you follow me on instagram, you know I have been busy making fringes. I'll show you my finished project somewhere later this week :-)
 
 
Nou, dit was het einde van deze blogpost. Hopelijk een leuke inspiratie voor jullie en misschien ga je nu ook wel meedoen aan deze CAL. Let me know. Een fijne zondag (ondanks de regen, hier in ieder geval),
 
Lieve groetjes,
Emily
 
Well, this is the end of my blogpost. Hopefully I gave you a little inspiration and maybe you will join this CAL too. Let me know. Have a nice Sunday (dispite the rain, here anyway).
 
Sweet greetings,
Emily

1 opmerking:

  1. O, die is inderdaad erg mooi. En dat garen van Alaska is ook prachtig en lekker dik...heb je ook nog wat aan je poncho in de winter.. suc6 op je stage plaats.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen