donderdag 12 november 2015

Herfstvakantie 2015

Herfstvakantie. Eindelijk dan toch nog een vakantieverslagje. Ik hou het kort, want ik heb zoveel foto's dat ik eigenlijk niet kan kiezen. Ik moet wel zeggen dat het ontzettend mooi weer was. Heel veel zon en.................SNEEUW. Echt waar, boven op de berg lag gewoon een dik pak sneeuw. Dat leverde natuurlijk wel hele mooie foto's op.

Autumnbreak. Finally a little holiday post. I'll keep it short, because I have so many pictures I can't decide. haha. I have to say we had beautiful weather. A lot of sun and..............SNOW. Really, up on the mountain was a lot of snow. And I took beautiful pictures.
Aankomst zaterdag, direct gingen we de Seiseralm op.
Arrival Saterday, We went up the Seiseralm.

Zondag gewandeld naar Tuffalm. Lekker haken met een glas melk.
On Sunday we walked tot ''tuffalm''. Enjoying the view while crocheting and a big glass of milk.

Selfie op de Rittnerhorn. Let niet op mijn haar want het waaide nogal hard.
Selfie at the Rittnerhorn. don't watch my hair, the wind was blowing very hard.

Op het Grödnerjoch.
At the Grödnerjoch.



In Borghetto, lekker warm.
In Borghetto, nice and warm.

In Sirmione, Gardameer.
 

Lekker wandelen in de sneeuw :-)
Nice walking in the snow. :-)
 
 
Nou, dit was mijn kleine vakantieverslag. Ik zal van de week denk ik wel een keer weer opduiken hier op het blog. Ik heb nog een paar leuke dingen gemaakt, dus die wil ik jullie nog laten zien. Alleen moet ik ook nog wat dingen afwerken en ik ben tegenwoordig verslaafd aan een nieuwe serie: Grey's Anatomy. Echt heel leuk. Dus ik haak momenteel niet altijd even veel haha.
 
Waar zijn jullie momenteel druk mee bezig? Of ben je ook druk bezig met het kijken van een serie. Let me know. Fijne donderdag.
 
Lieve groetjes,
Emily
 
Well, this was my little holiday report. Next week or something I will be back at my blog (I think). I made a few things I still need to show you. I only need to finish some things too and I'm addicted to a new tv series: Grey's anatomy. So I'm not crocheting as much as I would normally.
 
Where are you busy with now? Or are you watching a serie too. Let me know. Have a nice Thursday.
 
Sweet greetings,
Emily

2 opmerkingen:

  1. Ziet er héél mooi uit daar, in de zonnige sneeuw :-)
    En ik wou dat ik ook aan dat tafeltje zat met de melk en mijn haakwerk!
    Ziet er in elk geval veelbelovend uit, ben benieuwd!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks like a relaxing holiday. I hope you returned home refreshed.
    Wij hebben geen sneeuw in de stad van Adelaide en ik heb nooit in de sneeuw zijn. Te koud voor mij! In Australie ze krijgen sneeuw in Victoria and New South Wales alleen in de winter maanden.

    BeantwoordenVerwijderen