zondag 8 november 2015

Kreadoe 2015

Kreadoe was vorige week. Ook ik ben er naartoe geweest. Gezellig met mijn moeder. Ik wilde vooral inspiratie opdoen en misschien iets leuks kopen. En dat is gelukt. verder viel Kreadoe ons wel een beetje tegen, er was ontzettend veel voor scrapping en papier spul, niet echt ons ding. Dus...waarschijnlijk is het eenmalig.

Kreadoe was last week. I went there too, together with my mom. I wanted to get some inspiration and maybe buy something. And I succeeded. But the Kreadoe also disappointed me a little bit. A lot of scrapping and paper stuff, not our thing. So...Maybe we won't go next year.
 
 
 
 
 
Dit zijn uiteindelijk mijn nieuwe aanwinsten. Ik heb me mooi ingehouden. en ik ben al druk bezig met het achterste garen, voor een ''scoodie''. Ja, het is een sjaal en hoodie in 1. Erg mooi. Het Cotton Crochet garen is voor kleedjes haken, wat ik steeds leuker ga vinden. En het tijdschrift is gewoon leuk voor inspiratie

This is what I bought. Not too much haha. And I'm already busy with the yarn in the back, for a ''scoodie''. Yes a shawl and a hoodie in 1. Very cool.



Sorry voor deze snelle blogpost, maar ik heb niet veel tijd helaas. hetzelfde als altijd. Wel haken, maar niet bloggen. Ik moet nog steeds de liebsteraward post afmaken, een post over mijn vakantie en over mijn laatst gemaakte projecten. Oh dear....eerst maar eens even rustig ademhalen en nog even haken. Morgen weer stage om 7 uur.

Sorry for this fast blogpost, but I'm afraid I don't have much time. Same as Always. I have a little bit of time for crocheting, but not for blogging. I still have to finish the liebsteraward post, a post from my vacation and on my last projects.  Oh dear...first taking a deep breath and do a little bit of crochet. Tommorrow internship again at 7 'o clock.

Allemaal een fijne avond.  En tot snel.
 
Lieve groetjes,
Emily

Everybody a nice evening. And see you soon.
 
Sweet greetings,
Emily

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook met mijn moeder geweest. Ik vond ook veel papier en kralen. En heel erg druk...ik hoorde van Margaret van bit of life dag de haak en breidagen in zwolle voor haakliefhebbers een aanrader is. Misschien ga ik daar volgend jaar naar toe. Liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het een beetje tegenviel, maar toch een mooie buit!
    Veel succes met je stage en hopelijk krijg je wat meer tijd voor het bloggen, want ik ben heel benieuwd :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen