vrijdag 20 november 2015

Twee W.I.P's / Two W.I.P's

W.I.P's. Op het moment ben ik bezig met 2 projecten, hoewel er ook nog meer klaar liggen om af te maken. Mijn ''scoodie'', waarvoor ik het garen kocht op de Kreadoe. Ik ben al best ver. Het sjaal/omslagdoek gedeelte is al klaar, en nu ben ik bezig met het capuchon gedeelte. Ik ben echt dol op het kleuren verloop hiervan. Echt geweldig.

W.I.P's. Right now, I'm busy with 2 projects. My ''scoodie'', I bought that yarn at the kreadoe. And I'm pretty far with the pattern. The shawl is done, and now I'm busy with the capuchon part. I really love the colours. amazing.
Borre ligt lekker op het kussen waar ik normaal ding op opspan, zoals kleedjes. haha.
Borre is sleeping on the cushion I use to block things on, like doily's haha.
 
 
Volgens mij ben ik hem bij mijn post van de Liebsteraward vergeten, maar zo ziet mijn bureau er nu uit. Vol met spullen.
I believe I forgot it in my post of the Liebsteraward, but this is what my bureau looks like. Fulll of stuff.
 
En dan is er nog de Fall poncho CAL, waar ik vorige keer ook al over blogde. Ik haak hem met Drops Alaska, met naald 6. Voor het nek gedeelte, de ''turtle neck'' had ik al meer als 1 bol voor nodig. Ik kan niet wachten tot volgende week, voor het volgende deel van de CAL.
 
And then the Fall poncho CAL, where I was blogging about last time. I make it with Drops Alaska, with a 6 mm hook. the Neck part, the ''turtle neck'' took me more than 1 skein. I can't wait till next week, for the next part of the CAL.
 
 
Verder heb ik 2 projecten afgerond, maar die laat ik jullie de volgende keer zien. Ik heb namelijk nog geen tijd gehad om foto's te maken. hihi.
 
I also finished 2 projects, but I'll show you next time. I didn't have time to taak pictures hihi.
 
Fijne vrijdag en een fijn weekend :-).
 
Lieve groetjes,
Emily
 
Have a nice Friday and a nice weekend :-).
 
Sweet greetings,
Emily
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Katten zoeken altijd het beste plekje uit, misschien moet je er zelf ook eens op gaan zitten? ;-)
    Het garen voor je scoodie ziet er inderdaad héél mooi uit, ben echt benieuwd hoe het wordt!
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig zo te zien en je wilt mijn bureau ook niet zien hoor die ligt ook vol.. hahahaha....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen