vrijdag 25 december 2015

Merry X-mas + give-away

hallo lieve mensen,
 
 
Ik wil iedereen graag een hele fijne kerstdagen wensen, en alvast een gelukkig nieuwjaar. Dat 2016 maar weer mooi en creatief mag worden.
 
Ik zat net te kijken naar mijn blog en zag dat mijn vorige bericht de 70ste (!) al was. Wauw. Ik had niet gedacht zo ver te komen.
 
Maar nu wilde ik graag eens een keer een give-away doen. Leuk dacht ik. Ik had nog wat dingen liggen. O.a. deze die ik nu weg ga geven:
 
 
 
Dit leuke pakketje ga ik weggeven. :-).
 
Wat moet je doen?
 
- Allereerst moet je volger zijn van mijn blog via bloglovin of email.
- Laat hieronder een leuke reactie achter.
- Delen is lief ^.^
 
Let op!! Deze give-away is alleen voor Nederland. Sorry :-)
 
 
 Succes.
 
Meedoen kan tot 2 januari.
 
 
Ik heb alvast wat goede voornemens bedacht, vooral wat betreft mijn blog. Waar ik meer tijd aan wil besteden. Maar dat zullen jullie, hopelijk komend jaar wel meemaken.
 
Heb jij nog goede voornemens voor komend jaar?? Laat het me weten hihi :-)
 
Iedereen een hele fijne kerst gewenst, geniet van elkaar en het kerstdiner ;-).
 
Lieve groetjes,
Emily
 
 
 
 


1 opmerking:

  1. Heb al vaak gedacht dat ik beter naar Nederland kan verhuizen en nu zéker ;-)
    Proficiat met je 70 berichtjes trouwens, en doe er nog maar véél bij!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen