dinsdag 8 maart 2016

Happy Birthday to me :-)

Gisteren was mijn verjaardag. 20 jaar alweer! geen tiener meer. Wauw. Zondag is de hele familie komen eten en gisteren deden we het simpel, lekker broodjes en taart haha.

Yesterday was my 20th birthday!! No teenager anymore. Wow. On Sunday my family came for dinner and yesterday we had just simple sandwiches and cake haha.


 En zoals het hoort bij verjaardagen, kreeg ik cadeautjes.
And as it should at your birthday, I got presents :-).


Dit is alles wat ik kreeg.
This is all I got.

Ik heb nog steeds contact met de juf van mijn peuterspeelzaal, en elk jaar met mijn verjaardag krijg ik een kaartje met geld. Deze ketting kocht ik ervan.
I'm still in contact with my teacher from Kindergarten, and every year on my birthday I get a birthday card with money. I bought this necklace from the money.

Ik wist het al dat ik dit kreeg van mijn ouders. Het boek kransen haken van Marjolein Flick. Echt een heel leuk boek. Verder krijg ik nog een garenpakket voor de nieuwe CAL van Stylecraft, maarja die is pas vanaf vrijdag te koop. :-)
I already knew I would get this from my parents. This book. And I will get a yarnkit for the new Stylecraft CAL, but it's not for sale till Friday :-)

Deze kreeg ik van mijn opa en oma. Ik zal later nog eens een betere foto maken. En geld.
I got this from my grandparents. I will make a better picture later. And I got money.

De blikken kreeg ik van mijn ouders en het krukje kreeg ik van mijn broer. Die krijgt nog een nieuw hoesje, en wel het welbekende Jip By Jan krukje :-).
I got the tins from my parents and the stool I got from my brother. That will get a new case, the well known Jip by Jan stool.
 
Het was een mooie dag. Heel gezellig en ik ben ontzettend verwend :-)
It was a beautiful day. :-)
 
Fijne avond lieve mensen.
Have a nice evening sweet people.
 
Lieve groetjes,
Emily
 
Sweet greetings,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd Emily! Zo te zien heb je zeker een heerlijke verjaardag gehad :-D Je mag wel het stukje bij je profielfoto aanpassen, want dat klopt kennelijk niet meer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat twintiger!! Fijn om te lezen dat je het leuk gehad hebt en zoveel mooie cadeautjes kreeg! Geniet er van!
    Groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Emily! Best birthday wishes from me, too!!! Looks like you had some wonderful presents and good company!!!

    Hugs!!!
    Ingrid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Emily, sorry beetje laat maar lees dit nu pas. Van harte gefeliciteerd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beetje te laat maar nog gefeliciteerd. Wat ben je heerlijk verwend. Je hoeft je de komende tijd niet te vervelen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy Birthday! Teenager no more, heh? You received some lovely gifts. I look forward to seeing what you make with the Stylecraft and from your new pattern book.

    BeantwoordenVerwijderen