donderdag 10 maart 2016

Lossen & vasten CAL week 4

Oei. Ik loop nog zo'n 5 weken achter op de CAL. Ik heb op mijn verjaardag week 4 af kunnen ronden, en ben nu bezig met week 5. De deken haakt heerlijk weg. Een mooi patroon en mooie kleuren. Ik ben er heel blij mee. Hier even een paar foto's :-).

Well. I'm like 5 weeks behind with the CAL. I finished week 4 at my birthday, and I'm now working on week 5. The blanket is lovely. A beautiful pattern and beautiful colours. I'm so have with it. Here a few pictures :-).







 
Fijne dag lieve mensen. Hier schijnt de zon, helaas kan ik er niet van genieten aangezien ik les heb tot half 6. Geniet ervan :-).
Have a nice day sweet people. Here's the sun shining, unfortunately I can't enjoy it because I'm in school all day. Enjoy :-)
 
Lieve groetjes,
Emily
 
Sweet greetings,
Emily
 
 


4 opmerkingen:

  1. Don't worry met die deken; de patronen lopen niet weg, je krijgt ze wel af!
    Zéker omdat ze er nu al zo prachtig uit ziet!
    Jammer dat je niet veel plezier hebt van de zon vandaag, misschien één van de volgende dagen...En ik hoop voor jou dat er niet te veel gezeur was in de les :-) hihi
    Groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat wordt dat toch een mooie deken! Lekker op je eigen tempo, laat je niet opjagen, maar geniet van het haken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful blanket, Emily. The little bows are cute. Groovy socks too! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat je hebt gemaakt is al super mooi! En je hebt alle tijd om 'af te maken, het moet wel ontspannend blijven toch?! :-) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen