dinsdag 1 maart 2016

Poncho's.

Even een paar afgeronde projecten laten zien. Deze 2 poncho's haakte ik eind vorig jaar allebei af en had nog geen kans om jullie die te laten zien. Dus tataradaaaaaaaa :-).
 
I just wanted to share some finished projects with you. I made these two poncho's last year and didn't have the oppertunity to show you all. So tataraddaaaaaaaaa :-).

 
 
HIER schreef ik al over deze poncho. Het was een CAL van Bhookedcrochet. Ik ben echt helemaal In Love met deze poncho. Heerlijk warm.
HERE I wrote about this poncho. It was a CAL from Bhookedcrochet. I'm totally in love with it. It's so nice and cozy.
 
 
En dit is de tweede poncho die af is. Het garen kocht ik op de kerstbeleving. Ik haakte hem met Lammy Splash. Het patroon is een soort granny stripe en daarna heb ik de cowl erop gezet. Eerst wilde ik er nog Franjes aan maken, maar dat heb ik (zoals je ziet) nog niet gedaan haha.
And this second poncho. I bought the yarn at the ''kerstbeleving''. I made it with Lammy Splash. I got the pattern with it and it's kind of granny stripe and I added a cowl.
 
Zo, nu zijn jullie weer bij met een aantal van mijn projecten. Maar er zijn nog genoeg over haha :-)
So, now you're all updated on some of my finished projects. But there're still lots of projects to go haha. :-)
 
Fijne avond allemaal.
Have a nice evening everyone.
 
 
Lieve groetjes,
Emily
 
Sweet greetings,
Emily
 
 

4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze heel mooi geworden Emily...ze staan je goed! ikzelf ben ook met mijn tweede poncho bezig...het draagt zo heerlijk hé. Leuk dat je moeder ook van handwerken houdt. Onze oudste dochter handwerkt ook heel graag...zo leuk om een hobby samen te delen. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke poncho's! Staat ook nog steeds op mijn to-do-lijstje!
    En je glimlacht altijd zo vrolijk op de foto's, keep up the good work :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk, ze staan je geweldig! Combineert ook heel leuk met je hoedje :-)

    BeantwoordenVerwijderen