maandag 2 oktober 2017

paddenstoelen spotten // spotting mushrooms

Gisteren ging ik, samen met mijn ouders en oudste broer, erop uit om paddenstoelen te spotten. Mijn broer is dol op fotograferen en hij heeft ook een veel professionelere camera als dat ik heb hihi. Hij fotografeert graag natuur en daarom gingen we erop uit om paddenstoelen te fotograferen. Ik nam alleen mijn telefoon mee, daar kon ik ook mooie foto's mee maken. Hieronder even een aantal van mijn mooiste foto's. En voor als je benieuwd bent naar mijn broers foto's: Hier is zijn instagram. 

Yesterday I went hiking with my parents and oldest brother, to spot mushrooms. My brother loves photography and he has a much more professional camera than I have. Hi likes to photograph nature and so went photographing mushrooms. I only took my phone, because I can take photo's which are good enough for me. I'll show you a few down here. And if you want to see my brothers pictures: Here you can find his instagram.


Dit lieve badeendje kreeg ik ter adoptie van Nicollie. Ik neem hem nu zoveel mogelijk mee en dan mag hij ook op de foto. 
This little duck I got from Nicollie. I take him with me almost always and then he will get on the photo.








Fijne avond lieve mensen.
Have a nice evening.

Lieve groetjes,
Emily

Sweet greetings,
Emily






5 opmerkingen:

  1. Jouw foto's zijn zeker ook nuet verkeerd hoor!
    Hihi, op de laatste foto zou je er zo bij kunnen fantaseren dat erceen kaboutertje woont die een lichtje heeft branden XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's hoor, de herfst is prachtig om gefotografeerd te worden!
    Lieve Groetjes
    tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige verzameling van foto's! Zo mooi, de natuur in deze tijd van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk!! Vooral die paarse paddenstoelen vind ik mooi, die heb ik nog niet gezien hier! Die eerste foto is ook grappig, met het eendje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Je hebt mooie paddenstoelen gezien.

    BeantwoordenVerwijderen