vrijdag 6 april 2018

knit & knot beurs 2018

Vandaag waren mijn moeder en ik al vroeg op pad. We gingen naar Tilburg, naar de Knit & knot beurs. Via instagram won ik bij Dutch wool diva 2 kaartjes voor de beurs, geweldig. 
Een hele gezellige beurs was het. Mijn moeder kocht garen en patroon voor sokken bij Jeanet van blij dat ik brei en ik kocht ook voor een paar projecten garen. 
Na de beurs gingen we even naar Textielstad. Mijn moeder wilde er al lang naartoe, maar Tilburg is best ver. Maar wat een stof. Wauw, alles was er te vinden. Ik kocht zelf de flower loom van clover, voor bij het boek dat ik kreeg voor mijn verjaardag. 
Op de terugweg kwamen we langs Vught, waar we even een tussenstop maakten om aardbeien te kopen. Er was een automaat. Geweldig. De aardbeien zijn ontzettend lekker.

Today my mom and I were on the road early. We went to Tilburg, to the knit&knot exhibition. Through Instagram I won tickets by Dutch wool diva, amazing.
The exhibition was really nice. My mom bought yarn to knit socks and I bought yarn for a few projects.
After the exhibition we went to Textielstad. My mom wanted to go there for quite some time, but Tilburg is far away. But it was worth it to go. What a fabric. Wow, anything you could be looking for. I bought a flower loom from clover, to go with the book I got for my birthday.
On our way home we passed Vught, where we stopped to buy strawberries. 






















Fijn weekend.
Have a nice weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily


6 opmerkingen:

  1. Wat gezellig weer! Jullie zorgen gelukkig voir genieg projecten om het blog levend te houden, hihi, doen jullie goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk!! Fijne foto van jou en je moeder in de auto :-)
    En wat een mooi garen (en stof!) heb je gescoord! Die aardbeien zien er overheerlijk uit... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het was weer een hele mooie, gezellige dag. Jammer dat die aardbeienautomaat zo ver weg is...Snel weer zo'n dagje doen. je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de lange rit de moeite waard was. En die aardbeienautomaten zijn leuk he, er staan er verschillende tussen Tilburg en Vught. En volgens mij herken ik deze. Mijn dochter en ik hebben vanochtend ook genoten van Knit & Knot.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, lekker, aardbeien. Je hebt een mooie dag gehad! Veel plezier met je aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Emily,

    Zo te zien hebben jullie een zeer geslaagde dag gehad �� Wat een mooie buit, veel haakplezier ��

    Lieve groetjes
    Sharina

    BeantwoordenVerwijderen