zondag 23 april 2017

A granny a day: dag 11 t/m 20

Weer 10 dagen verder met mijn granny challenge. Heerlijk blijft het om telkens een nieuw patroontje te maken. 

Again 10 days past and I went through with my granny challenge. Really great project to work on. I'll show you down here.












De meivakantie is begonnen dus ik heb tijd om te haken, foto's te maken en blogs te lezen. Ook ga ik op koningsdag weg naar Italië, voor een heerlijke vakantie aan het Gardameer. Ik kan niet wachten. Wat gaan jullie doen deze vakantie?
And with the vacation started I have time to crochet, take pictures and read blogs. And on Thursday I'm leaving for Italy, for a lovely holiday at the Garda Lake. I can't wait. What are you doing this vacation?

Fijne avond.
Have a nice evening.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily


3 opmerkingen:

  1. Gezellige vierkantjes in veel verschillende patronen.
    Fijne vakantie, veel plezier in Italië!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om al die verschillende granny's te bekijken.
    Geniet van je vakantie! Wij gaan niet weg, maar we gaan wel wat gezellige dingen doen. Even ontbijten bij de Ikea of Hema, vanmiddag even gezellig naar de stad. En ik werk nog een 2 dagdelen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, de vierkantjes én de kleurtjes!
    Geniet maar superhard van je vakantie, ik kijk al uit naar de Italië-foto's :-)
    Lieve groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen